fredag 13 juni 2008

Vene vidi vici

Hatar den här dagen lite. Jobbet sög, eller ok det var rätt kul att sitta i kassan men de övriga 5 timmarna sucked so hard. Jag tror inte att jag gjorde något nyttigt på hela dagen! typ skrev ut tre prisetiketter satte upp ett ställ sverige t-shirtar plus kalsonger, samt...vek kläder. Jag insåg då att jag verkligen inte kan vika kläder...alltså inte ens där är jag tjej! Coop har också världens i särklass fulaste kläder, jag menar jeansen, vem har strl 28 i längden och 34 i midjan? Bara losers som misslyckats i livet, det är för övrigt bara sådana som handlar kläder där. Jag menar hallå, H&M är också billigt!

I övrigt har jag ägnat mig åt mitt nya intresse: att äta. Det är helt sjukt vad som hänt på några dagar, äter typ dubbelt så mycket som förut. Som allt gott har det naturligtvis en baksida också, eller några.

Fick byta min klocka igår, idag gick pappa in och bad dem förlänga armbandet och nu känner jag för att förlänga det ytterligare lite. Haha, de måste så hata mig! Fast kan vänta lite...det är ju helt ok som det är nu ändå.

Klarade fas C i internetteoritestet yay, men bara precis, men det är så trist att plugga och det känns som om man redan vet allt...sen visar det sig att man visst inte gör det. Om fem min kan jag säga att jag åker till Italien imorgon, Rome here I come! Vene vidi vici eller nåt. Det vore fint om livet var så. Men kanske ska man gå in med den inställningen, alla andra är losers utom jag som är superior och above alla andra som t.ex. är anställda på Coop forum storheden Luleå.

Jaja, ska inte klaga (omg) får ledighet, pizza, pasta och glass, samt sommarväder (förhoppningsvis) vilket är mer än vad man får här. Har inte siktet inställt på shopping direkt men man vet ju aldrig, kapitalismens vägar är outgrundliga.

2 kommentarer:

Anonym sa...

finns väl massor av folk som har 28 i längd och 34 i midjan och alla behöver inte gilla h&m :/

SHARP LIKE A PEN sa...

meen finns ju lindex och kapp ahl! och de måste ju vara jättekorta? jag har strl 32 möjligen 30 och jag är ju helt kort!