onsdag 28 januari 2009

AYURVEDA

Alltså vad är det här? Jag känner att det finns en konspiration som arbetar för att ta ifrån mig min kära turkiska lightyoghurt. Ni som inte smakat vet inte hur heavenly den är och vet INTE vilka abstinensbesvär man utsätts för då man måste leva på någon j*vla ayurdvedadiet för att minska sin Vata-dosha. Så nu kan alla linneklädda, sjalvirkande, mediterande, alternativmedicinkåta, medelålders fittkäringar ta sin fucking ayurvedamumbojumbo and stick it up their dry asses. Att det sen kostar typ 800spänn i timmen när de känner på ens puls spells l o b b y i s m. INTE OKEJ!

Blev tvungen att shop away the pain efteråt och nu är jag 650kr fattigare. Jag vill inte veta hur mycket jag shoppar för i månaden så därför tänker jag inte räkna ut det men ja, det är nog ett fyrsiffrigt belopp och den första siffran är inte en etta. Men JE LE VAUX BIEN! Jag jobbar varje helg och gör alla läxor och försöker inte ta livet av mig.

Nej, kanske skulle återgå till franskstudier nu. Känner att Indien is so not hot right now. Stackars vår lärare som måste åka dit... med SPINeleverna hehe, inser nu varför de blev så hatade förra året. Men sitt ni och ät er bikarbonatpasta. Känner att the indian evil- ayurveda är dagens tema.

5 kommentarer:

Emma Amelie sa...

HAHHAAHAHHAHA.
word!

Anonym sa...

men sluta impa med franska slagord sådär. förstår ju inte juu. taskiiiigt.

Anonym sa...

hahhahahahahah! sitter på jobbet och höll på att garva ihjäl mig :P

nästan så att jag ska pracka på dig massa ayudatjofrejs för det här var fan klockrent! :D


(detta kan ha att göra med nmin överskottsenergi att göra)

Anonym sa...

Jag älskar din blogg och din vrede! Helt jäkla underdunderbart!

Anonym sa...

Ett ord:

BLOGGA!