tisdag 10 februari 2009

Teeen

Hah, det slog mig just när jag läste min header (teenage drama queen) att jag inte är tonåring. Haha ingen nyhet direkt, var ju trots allt över ett år sedan jag blev "vuxen", men still kommer alltid vara tonåring inside verkar det som. Det är lustigt hur man typ kan bli 14 igen på bara några sekunder, glömma bort allt man lärt sig och springa tillbaka till noll igen. Bli den person men lovat sig själv att aldrig mer vara. Well, tänker inte skriva mer om det.

Känner på något sätt en tomhet när min förhatliga historiarapport är klar. Det borde kännas bättre än såhär tänker jag. Men men ska ta ag i saker snart. Ikväll har jag bara sett ngåra avsnitt av desp. och lyssnat på Kent och Placebo, typ. Men det är ok antar jag.

Hopefully köper jag en TV och dator imorgon! Om jag nu inte go with macBook istället, well, vamos a ver. Har tänkt blogga hela veckan men itne hunnit faktiskt, och nu har jag inget att skriva. Känns i alla fall kul att åka till Sthlm på sportlovet! Bo på hotell coh äta frukost<3 och shoppa<3<3 haha. Och sen träffa massa folk! Ah ska inte shoppa innan dess, haha, försöka.

Jaja lägger väl upp en bild i brist på annat.

Inga kommentarer: