fredag 11 juli 2008

Aujourd'hui

Jag känner att idag var något av en meningslös dag. Den började inte bra och fortsatte inte mycket bättre. På jobbet fick jag till uppgift att så många timmar som möjligt stå i det mörka smutsiga lagret och räkna papperstallrikar och servetter med fula studentmotiv samt förpacka dem. Allt som allt blev det över 1000 stycken. Det var det tråkigaste jag gjort på länge och blev dessutom tvungen att jobba över så att alla kartonger skulle bli klara.

Jag hoppas verkligen att morgondagen erbjuder roligare uppgifter, det sades något om reaställ med böcker som måste göras i ordning men jag hoppas att jag när det blir dags kommer att vara väldigt upptagen med något.

Sjukt trött var jag sedan när jag cyklade hem, dessutom leds på all musik-igen, och såg Beck med mina föräldrar eftersom det aldrig händer något kul på internet längre! Har nu kollat runt på zoovillage bl a och funderar på vad jag ska spendera min lön som kommer på tisdag(yesyesyes) på. Hoppas att det blir mycket, har verkligen ingen koll alls. Kanske borde hoppas att the greed sätter in så jag inte vågar slösa upp den. Meen, ett par skor, en ring, ett par jeans ehum några tröjor kanske, är väl inte så mycket?? Heh.

Nej ska sova nu, har man något liv kanske? Nähädå.

Inga kommentarer: