fredag 18 juli 2008

RANT

Har inte bloggat på sjukt länge typ så måste väl göra det nu när jag ändå inte har nåt annat att göra- fast borde sova men kan göra det sen. Bästa i mitt liv nu är typ..eh jobb? älskar att veta att jag får pengar- the greeed, men har bra arbetskompisar också osv.

Grejen nu då: festade förra helgen och min fina vision om 2008 sprack fullständigt= blev så bakis att jag trodde jag skulle dö. Alltså hade lovat att hjälpa mormor och moster att flytta typ klockan 10 och när jag vaknade kändes allt rätt bra, sen skulle jag gå till bilen och typ dog och sen när jag satt i bilen och gick ur och gick in osv. Pallade ej. Däckade typ på golvet hos min moster- mamma och pappa var jättesura, trodde typ jag tagit droger, tyckte att jag skämde ut mig osv. Sen gjorde jag fingrarna i halsen-knepet och kändes lite bättre ett litet tag men sen åkte vi bil igen och då blev det dåligt- däckade igen hos mormor, fick madrass denna gång- ungefär halv fem orkade jag gå upp och äta lite bakispizza. Mina syskon fick 500 var pga hjälpte till men inte jag då. Inte för att jag är in desperate need men ändå. Kass dag. Tur att jag inte jobbade, hade dött då. Men festen var väl kul i alla fall.

Inatt kommer jag drömma om PLUkoder typ kanske, fattar inte hur jag ska lära mig alla och man känner sig helt dum och inkompetent när man inte kan nåt- blä, nämen det går nog braa! så måste man tänka.

Jag känner att jag dagdrömmer endel, behöver typ det, försöker lyssna på glad musik t.o.m. Man orkar inte tänka på allt dåligt då måste man bara sätta upp en vägg eller blunda hårt eller ja nåt. Hoppas tro att det ska bli bra för annars orkar man ingenting och man måste ju. Man vill ju så sjukt sjukt mycket. Alltså blev helt deppig nu men kanske för att jag har tråkigt och så. Borde kanske sova så jag kan gå upp tidigt och typ shoppa innan jobbet, heh = bra antidepp. Jobbar 6 dgr denna vecka plus samma nästa. Kanske blir det alla veckor nu innan skolan börjar men pengar är bra!!! Men vill inte slösa bort dem ju, rädd för att jag kommer göra det. Alltså, igen, vill inte deppa nu och är ju onödigt att skriva om sånt här men ändå, ååh. Nämen försöker drömma tänka att det blir bra nån gång lalalalalalala, msåte bli det nu. Men känns som om alla är lyckliga nu typ! Emma, Gaby, Andreas, Malin o Erika i guess Simon osv. Och alla är kära och allt och ja blä. Men det kanske går nån gång vet ej men hoppas, måstemåste.

OK 15 igen nu, men wtf, att jag var som jag var när jag var 15-eller ja 14 mest har ju gjort att jag är olycklig nu, alltså vilket hemskt straff jag fick! Som i filmen idag ungefär där ingen kunde sättas dit för mord pga att de två 15-åriga tjejerna tog livet av sig men var ju bara för att alla andra var idioter- hatar idioter. Deras fel att jag är olycklig!!!! Skönt att tänka så- eller egentligen inte, hjälper inte så mycket. Men ingen förstår verkligen HUR DET HÄR KÄNNS!!!! *1414141414* Jaja, hjälper inte att klaga heller, ingen orkar läsa och alla tycker man är patetisk fjortis osv. Trist att jag alltid är så *EMO* i bloggen, men känner just nu att alla mina vänner är så upptagna osv. så har aldrig nån att prata med:/ Needs therapy! eller nja. Har i alla fall massa grejer jag borde ta tag i i kognitiv terapi eller nåt så kanske borde göra det nu men ska ej lista.

Upptäckte idag hur sjukt weird det är att skolan börjar snart och sommaren är slut liksom bara en månad typ! Hjäälp, vill inte hetsa med skolan som jag gjorde i år- plus vill hinna jobba och träffa vänner osv. men ändå ha alla mvg förstås. JAJA får väl se hur det blir med det. Ska väl sova nu. Klockan är ju rätt mycket. Borde läsa 1984 också och TÄNKA POSITIIIIIVT, osv.

1 kommentar:

Anonym sa...

börja blogga mera. jag saknar dig och blogginläggen!