måndag 6 oktober 2008

LISTALISTALISTA

Jag hatar listor men såklart älskar jag dem.

Namn? Tror alla vet
Längd? Burkar säga 1,61 men kan vara mindre.
Bor? Sämsta delen av landet.
Hårfärg? Brunröd, typ
Ögonfärg? Blå
Pojk/ Flickvän? MEN NÄ
Jag är född? 880114
Favoritkroppsdel? på mig själv eller? -händerna, hah
Favoritfilm? Men hatar den frågan. Babel är bra. Loves the deaf Japanese girl.
Favorittv-program? ser inte på tv, bara nyheter (eller ok idol ibland). Serier laddar jag hem.
Hur ser en vanlig dag ut? Vakna-äta yoghurt-åka till skolan-ha ångest-ha lektion-ha ångest-ha lektion- äta-ha ångest- ha lektion-gå på stan och köpa nåt onödigt-äta-låta bli att plugga- msn-msn-msn-äta-sova
Har alltid med mig i väskan? plånbok, ipod, TANDBORSTE OCH TANDKRÄM, vantar, mobil (men oftast i fickan), pennor
Äter du tabletter i någon form? jovisst
Vad är det olagligaste du gjort? eeehm
Har du några fobier? typ
Värsta känslan? jagvilldö
Människa som gör dig enbart glad? typ min 10-åriga lillebror.
Jag vill vara? i t e x Barcelona
Bästa sport? springaaa
Hur ser folk dig? det brukar jag också fråga mig? Andreas tycker jag är speciell i alla fall. Alltid något, hah.
Vad vill du helst ha nu? ett bra liv
Favoritblogg? mina vänners, heh
Vad har du för intressen? har inte så många
Din största last? köper för mycket kläder
Imorgon kommer jag? bara ha två lektioner och dessutom sovmorgon!
Någon lustig vana? haha, kanske att jag alltid borstar tänderna
Hur dricker du ditt kaffe? dricker inte kaffe!
En hemsida som gör dig glad? ehm, det beror väl på
Varför bloggar du? för att att världen ska KÄNNA MIN ÅNGEST och KÄNNA MEDLIDANDE

Inga kommentarer: