söndag 26 oktober 2008

*THE MORAL ISSUES*

Jag har tråkigt! Det har blivit ett frekvent inslag i mitt liv.

Folk har verkligen slutat vara på msn och vad gör man då? Det är synnerligen oturligt att jag inte längre orkar se serier. Jag vet verkligen inte vad som hänt men det tar emot varje gång jag försöker komma mig för. Har jag tappat alla mina intressen in life eller vad är grejen?

Har åtminstone börjat springa lite mer igen. Men ja, har kommit fram till att det kanske är dåligt ändå, kommer dessutom snart vara för kallt. Needs some more alltså. Well, är åtminstone nöjd över att jag börjat se nyheterna.

Det känns även tråkigt att jag aldrig någonsin blir bra på bild, haha. Jag veet, verkligen posertjejen men det känns ändå nödvändigt att presentera sig på ett "fördelaktigt" sätt ibland. Alla bilder jag tar blir some way bad.

¨Gillar dock den bilden lite ändå, men den har två stora minus vilket gör att den tappar sina poäng. De lyder som följande:
1. DEN ÄR TAGEN FRAMFÖR EN SMUTSIG SPEGEL! Inte ok.
2. DEN ÄR ÖVERHUVUDTAGET TAGEN FRAMFÖR EN SPEGEL! Jag menar moget att ta spegelbilder när man är över 14. Dessutom sådana där man tittar bort och har typ depressed minen. Men ser nästan ut som om jag har boobs i alla fall haha. Det kan kanske vara fint.

Måste väl be någon som är bättre än mig att fotoshoota någon gång. Dock har väl de flesta fått erfara att jag är ett mission impossible.

Som alltid avslutar jag med att påstå att jag ska sluta beklaga mig. Ok, det är ungefär som när amerikanarna säger att de ska rösta för en svart president men still. Synd att beklagande råkar vara min specialitet.

Men alltså nu har jag väl förstört mitt potentiella rykte genom att återigen avslöja vilken fjortis-tjej jag fortfarande är. Tur att inte så många läser det här då *pik*.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker i och för sig att du aldrig blir dålig på kort.

Anonym sa...

hörru, du blir fin fin fin på kort