söndag 23 november 2008

Update

Okej, för stunden känner jag mig ganska nöjd med mig själv eftersom jag efter oootaliga timmar lyckats skriva ca 9 faktasidor om Israel och Jordanien. Bara att analysera all fakta kvar då, heh. Nämen det borde väl hinna imorgon, hahaha. Alltid, borde. Nämen, jag ska hinna det.

Har känt mig väldigt isolerad hela helgen egenltigen. Hade gärna velat gå ut med Erika eller Emma ikväll men vad gör man inte för att få MVG? Sen är jag ju workingwhore också och kunde såklart inte säga nej när chefen bad mig jobba på lördag och söndag. Men jag menar, han kanske frågar nån annan nästa gång i så fall! Är sjukt många nyanställda på Ica nu så jag känner att jag ska hålla hårt i mina arbetstimmar. Never let 'em get 'em from me.

Jag har som jag väl tidigare nämnt hittat tillbaka till sann träningsnarkoman-anda. Jag vill verkligen träna varje dag nu och ajg får ångest när jag inser att jag inte har tid. Men jag har ju inga andra intressen ju! Det är så spännande att ha ett intresse igen. Shoppade lite snabbt, over knee socks och hello kitty strumpor idag. Jag har inte HUNNIT shoppa på jättelänge! Bara pluggat jämt, inte tagit mig tid att gå på stan ens! Nu är det verkligen mycket jag BEHÖVER faktiskt, hah. Typ vinterskor och tights och träningsskor och träningsbyxor.......Ska försöka hinna med det nästa vecka men man vet aldrig. Då börjar arbetet med näst skriftliga rapport. Jippi, verkligen.

Nejmen jag ska lääära mig av mina misstag.

Det är nog ungefär det jag är sämst på.

Inga kommentarer: