tisdag 2 december 2008

hatlistan

jag hatar allt

seriöst jag hatar den här dagen

jag hatar luleå
jag hatar alla affärer i luleå
jag hatar apoteket
jag hatar vintern
jag hatar gymnasiet
jag hatar att äta
jag hatar att inte äta
jag hatar msn
jag hatar läxor
jag hatar att ha tråkigt
jag hatar all musik som finns
jag hatar mitt hår
jag hatar min näsa
jag hatar min kropp
jag hatar min mage
jag hatar mina kläder
jag hatar att läsa
jag hatar att vara egoistisk
jag hatar att vara sämst
jag hatar mina fötter
jag hatar att vakna 3 ggr per natt
jag hatar kvällar
jag hatar morgnar
jag hatar skor
jag hatar att alla andra är lyckliga
jag hatar lussekatter, pepparkakor och alla andra kakor
jag hatar pasta
jag hatar bröd
jag hatar smör
jag hatar choklad
jag hatar ben & jerrys
jag hatar alla andras pojkvänner
jag hatar att vara ensam
jag hatar att umgås med folk
jag hatar sunderbyn
jag hatar att jag var så dum
jag hatar att jag är så dum
jag hatar att vara negativ
jag hatar att klaga
jag hatar att hata
jag hatar blogspot
jag hatar att ingen kommenterar min blogg
jag hatar att jag typ inte känner någon i luleå
jag hatar alkohol
jag hatar min mentor
jag hatar min spanskaklass
jag hatar alla som går på högstadiet
jag hatar att städa badrummet
jag hatar att må illa
jag hatar jeans
jag hatar att slösa bort mitt liv

jag hatarhatarhatarhatar

3 kommentarer:

Anonym sa...

come on!! det är inte så farligt! alla andra är inte lyckliga!!

Anonym sa...

haha, din hat-lista skulle platsa rätt bra in på min blogg också just nu..

men se det såhär: om man hatar sådär mycket nu så kan det fanimig inte bli mycket sämre :)

Anonym sa...

Jag hatar också. Fy fan vad jag hatar. Skall också skriva en hatlista när jag har tid och mitt huvud inte måste fyllas med skolångest, som jag också hatar.