lördag 27 december 2008

Årets låt: Oj. Alltså jag har en månadens låt. Inte årets.
Årets film (per kategori): Men jag ser ju inte längre på film. Men wristcutters: a love story var ju fin.
Årets TV-serie: Måste väl säga...Grey's anatomy, hahaha.
Årets TV-program: Boston Tea Party och nyheterna, rapport, aktuellt, a-ekonomi osv.
Årets kvinna:
Årets kvinnliga skådisprestation: Men åh.
Årets manliga skådisprestation:Men åh.
Årets Man:
Årets pryl: Dator I guess. Min nya mobil är ju också ganska trevlig.
Årets hobby: Träning!! även om den tillkom mycket sent.
Årets Bokupplevelse: Haruki Murakami
Årets mest druckna vin: Vitt, billigt.
Årets godaste vin: Åh, ett vitt vin jag drack i Rom. Minns dock inte vad det hette, heh.
Årets bloggöverraskning: Blondinbella, hahaa. Nej skojade.
Årets godaste kaffe: Islatte på waynes, heh
Årets bästa restaurang: Kanske någon i Rom kanske, *spaghetti carbonara*
Årets besvikelse: Det blev inte bättre än såhär-
Årets pappa/son-trauma: Haha, självkalrt tänker jag..Desperate Housewives. Lol.
Årets tidningsmiss: Att aftonbladet och expressen är populärare än DN.
Årets "jag kommer snart att göra en Kurt Cobain": Brittan, hah
Årets farsa: Aw, min pappa kanske.

1 kommentar:

Anonym sa...

åååh visst var väl wristcutters den som vi såg hemma hos dig förut? Den var ju jättebra!