onsdag 10 december 2008

UPDATE

Dagens bästa:
Fick veta att spanskaprovet flyttas till måndag!
Var duktig och pluggade 1,5 h

Dagens sämsta:
Ont i magen (hehe, nähä?)
Pluggade bara 1,5 h
Insåg att jag är sämst på både styrketräning och aerobic:/

För att fokusera på det positiva:
Det är typ heaven att spanskaprovet blivit flyttat! Nu slipper jag dö genom att plugga både historia och spanska utan kan istället plugga spanska typ........sen (hahah, alltid sen). Tänker ignorera det faktum att sen = i helgen och att jag= ska jobba hela helgen.
Men nu kan jag först göra en MVG historiaredovisning (måste!) och dessutom se Meredith vara Lucia och äta lussebullar. Fair enough.

Min historielärare kom för övrigt fram till mig idag när jag pluggade historia, what else och typ "småpratade". Haha, jag kommer typ linda honom runt mitt lillfinger och få honom att tro att jag är ett geni, vilket jag omedvetet lyckats göra med min engelskalärare. Måste ha några (mer eller mindre) dolda manipulation powers. I alla fall: Ica is the place= Be nice to your students, you might have to buy their stuff for the rest of your life! HEHE.

Nämen imorgon ska jag vara duktig, och disciplinerad och ha KARAKTÄR. Sen när det är jullov ska jag typ dö lite av lycka.

Till Emma nu:
Råkade såklart radera hela långa listan jag fyllde i på bdb (heh som tur är för alla som eventuellt känt sig tvingade att läsa annars) men en fråga måste jag i alla fall lägga in här:

"Om någon ringer på och ber dig ta hand om en kattunge som annars måste avlivas, vad gör du då?
"

Svar: Ger den till Emma med hänvisning till att det är ett sign och hennes destiny att bli crazy catlady.

Men jag känner nu att hon kanske blivit lite gladare för en ponny ändå. Lite mer "My rich daddy gave me a pony" (daddy loves meeeeeee) över det.

Minns du den, Emma?
Jag tänker...Charliiiiiieeee.

1 kommentar:

Emma Amelie sa...

hahaha åh min enhörning <3