onsdag 13 augusti 2008

WORKING GIRL!

Jag känner att jag är otroligt upptagen och jag känner en otrolig tomhet. Nämen jag har inte orkat blogga på evigheter för så fort jag satt mig vid datorn har min hjärna redan..eh somnat eller whatever. Har ju mina rants på natten förstås..sist i måndags haha när jag inte sov mer än 2 timmar för att jag tänkte på hur life sucks och vad det beror på och hur jag ska hantera det OCH vilka kläder/skor jag ska köpa eller inte köpa. Det var ansträngande och dagen efter var min hjärnkapacitet på det området lite smått bedövad. Alltså jag rä så sjukt trött nu känner jag ändå så alla meningar blir helt fel coh jag orkar inte tänka ens. Spännande grej idag, kände verkligen hur jag var helt borta, satt typ i kassan och allt gick i slow motion kunde typ inte tänka men ändå, ja jag vet inte--- dåligt ordförråd för tillfället.

Nåja, jag skulle kunna beskriva den långa vägen till de perfekta skorna men det känns så patetiskt (och jobbigt att återberätta) att jag nog skippar det.
Men för tillfället ser de ut såhär Sedan ska jag inte heller nämna Adidasjackan...

Jag vet inte om denna obsession bottnar i en dold konflikt i mitt inre, antagligen mänsklighetens lame:aste fråga: vem är jag? vem vill jag vara? så jag tänker inte tro på det. Meen, kanske lite. Ska inte vidareutveckla det. Fick däremot lönespec. idag och det känns grymt. Blir spännande att se vad jag får på Ica sen också. Loves att jag har två jobb nu, men snart bara ett haha. Åh bara ngåra dagar kvar på coop, typ räknar timmarna. Tanken: tänk om chefen (på coop) läser det här flög igenom mitt huvud, men sen inser jag att ja, det finns nog worse detaljer i min blogg att lägga märke till då haha, så hopefully not.

Har knappt hunnit tänka att skolan börjar snart det känns inte som att det händer, just nu är allt bara PengarJOBBJOBBJOBBPENGAR och alla andra problem är lagda på is, I'm coping liksom. Nämen jag har ju egentligen inte så mycket problem eller kasnke ska låta det vara osagt också.

För övrigt hatar jag mitt hår igen, eller inte hatar men är sjukt leds, känner att jag msåte göra nåt ..drastiskt! Inte raka av heh men typ rakpermanenta och fäga på nåt sätt. Alltså brunt är fint, men jag klarar inte av att ha något så vardagligt, need some spice känner jag. Vet dock inte ritkigt vad, tror inte jag passar så bra i rött kanske och ja jä ja. Får se nån gång. Just nu är det mest Äta, jobba, sova, se southpark, msna, köpa kläder. Men jag skaa åka till sthlm snart (och shoppa, haha) och till London vill jag också. Det är nästan en ångest att ha pengar, liksom vad ska man göra hur ska man prioritera?? Jag rä sämst på att prioritera, liksom all or nothing.

Nu har jag ungefär skrivit samma sak i hela inlägget men jag msåte ändå tillägga att jag igår, återigen insåg att jag verkligen borde fötts som kille. Liksom loves killkläder, jeans och t-shirt, så enkelt! Inte en jävla massa höga kjolar och höga skor och lager på lager och skit. Jag ska bli streettjejen igen ändå tror jag..visst drömmer om att bli typ karriärskvinnan i skjorta och kavaj haha men näee...haha åh jag har ju ett issue kring vem jag vill vara haha men äh, det löser sig.

Nån gång när jag orkar blogga mer frekvent och tagit mig ur utmattningsapatin ska jag nämna några intressanta detaljer och betraktelser från kassan. HAHA; finns många. Bla är Ica poppis hos snygga killar som just tränat, mihi.

Inga kommentarer: