måndag 25 augusti 2008

Girl Interrupted

There's a neverending story, om man säger så. Jakten på de perfekta skorna kommer typ fortsätta i århundraden. Om jag någon gång skriver en bok borde jag titulera den "Tove och de perfekta skornas olycksaliga öde" eller öden kanske, om man nu särskiljer skorna. Skäms för mycket för att återge händelseförloppet i detalj men säger bara girl interrupted for real.

Men ja, jag projicerar väl mit typ kaotiska inre, lol, på dessa skor som aldrig lever upp till mina förväntningar. Mina skor kanske i själva verket är min..mamma/pappa? Eller hur var det Freud? Hahah, nä men de är nog snarare jag själv eller så bara ett par j*vligt viktiga skor!

Jag sörjer lite att Luleå är sämsta staden att shoppa i. Så fort något fint kommer in är det slut på 10 min och sen har hela Luleå på sig det. That sucks och jag gick miste om de perfekta jeansen också! Snacka om att livet typ är pissed on me. Hoppas att skjortan jag "beställde" passar iaf, det vore roligt, jag har alltid drömt om en passande skjorta.

Egentligen snackar jag mest en jävla massa skit i bloggen, borde liksom diskutera viktigare saker som kriget i Georgien och risken för ett nytt kallt krig eller liknande. Men kanske är jag bara såhär ytlig? Jag vill verkligen vara smart men känner aldrig att jag är det, haha lol. Det där lät som kommet från smala sussie eller nåt. Blogginlägg ska inte vara för djupa (i självutlämnande bemärkelse.) DÅ vet man typ att det är dags att lägga ner bloggen, haha.

Hittade bästa sångtexten nu. (Haha hatar när folk citerar låttexter, känns så pseudodjupt man haha anyways)

You want everything to be just like
The stories that you read but you can't write
You gotta learn to live and live and learn
You gotta learn to give and wait your turn
Or you'll get burned

Jag känner att den sammanfattade mitt liv (och mina skoinköp). Bortsett från att jag aldrig orkar läsa då haha. Men ja det perfekta livet känner väl alla till? Haha.

You gotta learn to give and wait your turn har väl också sina poänger.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Har du lämnat tillbaka skorna?!

SHARP LIKE A PEN sa...

vilka av dem? haha lol

Anonym sa...

gah, jag är typ lycklig. du har börjat uppdatera!

och eh.. varför känns det som om det där med skorna liksom upprepar sig lite? :P