söndag 24 augusti 2008

Som sig bör

Lite så. Mår illa också. Nämen det är då man tänker logiskt och väntar på att det ska gå över. Igår var lite nostalgiafton då Emma och jag mindes gamla inte så goda tider. Sedan kom jag på att jag skulle skriva dikter igen och det blev några mycket hastiga men ack så känslosamma.

Mitt huvud höll på att dö tidigare idag och jsut som jag skulle försöka sova fick vi jobbigt släktbesök. Sådan släkt man träffar en gång om året typ. Men ja, de stannade bara 10 min så jag överlevde. Ska väl övningsköra nu sen....vänta på bättre tider.

Borde spela guitar hero kom jag på, längesedan jag spelade hemma. Bra grej, då är det ens egen tur hela tiden!

Blir nog tyvärr ingen Sthlmsresa men ska tröstshoppa i Luleå imorgon. Shopping är bästa medicinen mot depression.

Inga kommentarer: