fredag 29 augusti 2008

OH, THE SHOE CIRCLE!

Känner att skocikeln är sluten!! Bara Andreas (heh) får lämna tillbaka min gamla skor, men det måste han ju få, för en gångs skull är de helt oanvända! Hah.

Men pricket över i:et (i som i cirkel då) var förstås att de skor jag slutligen bestämde mig för (adidas) med 99% sannolikhet faktiskt är just de som jag tidigare köpt men lämnat tillbaka. Det känns lite som som en god gärning, hah, har inte bara blåst Team Sportia på pengar genom att förstöra deras skor, utan någorlunda bidragit till en eventuell årsvinst!


Nu ska jag alltså lämna the shoeobsession och dra en lättnadens suck. Ringproblemet börjar ju tyvärr sneak up men jag tror ändå det är minor i jämförelse. Always look on the bright side of life heter det ju.

Kan som inte direkt glädjas åt att det är helg längre eftersom det varit konstant helg de två sista veckorna typ. Men ändå måste man ju säga att det varit välförjänt. Är verkligen inte van att arbeta så hårt. Annars kommer typ skolångesten nu, men blir förhoppningsvis bättre när den börjat. Älskar ju ego-boosts. Lite jobbigt om de inte kommer, men kanske finns något positivt i det, inte skolarbete 24/7 och kanske kanske några intressen utöver då!
Always look on the brigt side of life (ååh hates the punchlines ju! men den här var så mainstream att den knappt räknas).

Inga kommentarer: