fredag 29 augusti 2008

Mental strength

Hör och häpna, jag vågade faktiskt lämna tillbaka skorna alldeles själv! Eller ja, kanske inte är så mycket att förundras över heh med tanke på vilka otroligt pinsamma grejer jag gjort under (sko)resans gång. Men anyways, tar det som ett tecken på mental styrka! Haha.

Dagen har alltså tillbringats på storgatan i Luleå och dess affärer, hah. Känns som om jag gjort av med flera tusen och vill inte riktigt se saldot på mitt konto. Well, egentligen har jag "bara" gjort av med 900 kr idag iaf, haha. Blev en WESCtröja, sedan bytte jag strl på ringen (yes det problemet löst också!) Har försökt få skolan att fixa ett busskort till mig och verkar som om det ska lösa sig.

Har lite ont i magen nu, inget mer spännande tycks hända. Blir väl shopping imorgon igen! Haha, sen chilla hos Andreas.

(Lilltjejen)
Postar en bild på tröjan, även ringen syns plus mitt rakpermanentade hår! Självklart dog kameran efter första bilden så this is what u get. Tvivlar i och för sig på att jag skulle lyckas ta någon mycket bättre bild, so not a poser liksom.

Btw, "nätshoppade" just cheap monday jeans. Slösar verkligen pengar nu, får väl bara hoppas att de passar..men eh, de var på rea?

Well, over and out.

Inga kommentarer: