måndag 12 maj 2008

ARL1201......(Hjälp med iSproggler??)

Jag ska verkligen plugga nu, jag ska verkligen. Bara äta frukost först, eller nä kanske inte. Det är helt sjukt hur mycket ångest jag hade för det här igår, det sög. Det här är liksom det sista jobbiga, nästan, som jag måste plugga. Fuck att jag inte bara kan sätta mig och göra det och chilla sen istället för att gå runt med ständig ångest och inte få något gjort.

Vad mer kan jag säga? (för att förhala tiden) helgen var verkligen tillbaka till tonåren, det kändes lite misslyckat och jag failade min 2008 (efter nyårsdagen)- ett år utan baksmälla. So much för den nyavunna mognaden. I bakfullt tillstånd hittade jag åtminstone ett fint halsband, tror jag, det matchar mitt nagellack om inte annat.

Där är det.

För örigt drömde jag en jätteläskig dröm som jag inte tänker precisera här men jag kan förtälja (åh vilket fint ord) att den inkluderade sjukhusvistelse.

Jag tänkte träna på att gå utomhus i högklackade skor idag men det blåser som fan och känns allmänt omotiverande att ens gå ut, hela dagen är allmänt omotiverande oh fuck. Jag hatar arbetsmiljö och säkerhet, det är sämsta kursen någonsin. Jag hatar att skriva jag hatar skolan, jag hatar livet. Eh...mogen tjej.

De flesta röstade för övrigt på snygg à la prom dress för att imponera på studentskivan men så kommer inte att bli fallet. Jag känner att ååh monki där finns lösningen på mina problem, men ingen prom dress. Det blir i alla fall underbart att åka till Stockholm känner jag, so what I need right now. Bar ARLen som är det mörka molnet på min i övrigt inte allt för svarta himmel.

Laddade för övrigt ner lite ny musik igår: The Jesus and Mary chains, Siouxsies and the banshees, Kings of Leon och....Madonna, haha. Jag hoppas att det leder till trevliga bussresor idag. För övrigt hatar jag att last fm aldrig scrobblar det jag spelar på iPoden när den inte är inkopplad, liksom wtf är det inte det som är grejen med iSproggler?? Hjälp, någon?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skaffa en mac så funkar det jättebra med scrobbling från ipod...annars brukar det vara kasst.

Anonym sa...

halsbandet var finfint!

föresten så är det nog omöjligt att slippa en enda baksmälla på ett år då det ganska ofta kanske händer att man nångång ibland går ut och svirar.