lördag 31 maj 2008

De nada


Letade efter en särskild bild men hittade den inte, fast det kanske var den här i alla fall. Haha, hårposen var ju lite lik den i inlägget för ett tag sedan. Här hade jag försökt klippa bort lockarna dock Var mest emo-känslan jag ville ha här men ja, funderar nästan på att titta på deppvideor på youtube men njaa.

Ska sluta tjata om att ingen kommenterar min blogg, men still you know what you've gotta do!!

Alltså jag blev verkligen glad när Andreas sa att jag var en av de gladaste personarna han kände, förut skulle jag inte blivit nu men förtillfället känner jag som att jag failar min nyvunna image. Börjar tänka på en Placebo låt som handlar om bipolar och borderline, kasnke skulle ladda hem nåt album av placebo, depp for sure. Jaja säger jag bara, jajajajajaja. Det är som det är.

4 kommentarer:

Anonym sa...

gnäll gnäll, tjat tjat, jag har kommenterat nu. Nöjd?

SHARP LIKE A PEN sa...

haha TRIST KOMMENTAR!!!!!!!!!

Anonym sa...

Oh, hej!
Köpte en singoallablus, en slags lila dress och en klänning..fast jag ångrar de två första litegrann, det var tydligen satin och jag är värsta bomullsfreaket..menmen, jag kanske kan ge bort dem, eller sälja dem, om de inte är sköna alls. :)
Vad brukar du köpa?
Hur mår du annars?
Kram, Malin

Anonym sa...

Oh, är det lätt att bli av med sakerna alltså? Kostar det att lägga ut förresten? Man kanske ska rensa lite i vrårna..*fundera*

/Malin