lördag 3 maj 2008

Kharma

Min kharma förlorade!! Åh beviset på att världen hatar mig, eller mer liksom...har jag gjort mig impopulär på något sätt? Eller ok, hela min blogg är ett enda jävla gnäll om hur livet misshandlar mig så ja, för den buddistiskt (eller saddistiskt) lagda är nog kharman the one to blame.


Dagens visdom:
Man ska inte försöka springa när det är 25 grader varmt ute. Jag hatar egentligen sommaren! Den är finast när man typ...går till och från bussen och omkring lite på stan. Sen kan det vara mulet så man får sitta inne och se serier.

Jag känner, appropå det, att jag lever med en inre stress. Det kanske bara är så att jag blivit beroende av Grey's anatomy och knappt kan slita mig från det för att sitta på msn ens! Haha, what has happened to me? Jag kommer nog känna ett stort tomrum när jag sett klart alla de ca 20 avsnitt jag har kvar att se. Vad ska jag då göra med mitt liv?

2 kommentarer:

Anonym sa...

tack, tycker också om min blogg :) äh, den där kharman, min röst får ha veto, för jag sa lägenheten :p kramkram (och serier är härligt att titta på, och fastna för...)

Anonym sa...

haha, du kommer nog hitta nåt annatr att glo på ;)