lördag 31 maj 2008

Dios mío

Blev visst värsta dramat igår bara för att jag var emo. Jag känner att jag failade min image av att vara glad jämt vilket känns hårt. Man ska sluta när man är på topp sägs det men nä, hade bara ett litet breakdown ska vara back on track snart. Monthly eller heh weekly depression bara osv. Alla vet ju ändå att jag klagar jämt så var väl inte så mycket av en nyhet ändå. Jag har faktiskt annat än i-landsproblem! hävdar jag.

För övrigt är jag rätt sur över att spanskan känns som ett oöverstigligt projekt, wtf jag vet att min högstadieskola sög men liksom att vi inte ens läst allt man ska kunna i steg 1 då det förväntas att man lsät både steg 1 och 2?? Jag fick ändå MVG (förstås, hah) även om jag tillsammans med resten av klassen hatade det i nian. Pluggade inget och gled bara på mina insatser i sjuan och åttan, payback time nu!

Men igår var jag ju riktigt duktigt, alltså sammanlagt 3,5 timmars lyssnade jag på spansk ordbok! Lärde mig typ, endast det jag hunnit glömma bort heh, men ändå en början. Nästan klar med ordbokens steg 1 i alla fall!

Idag ska jag tona mitt hår OMGOMG, taiga heter färgen, det låter exotiskt och fint, även om underrubriken är "ljus guldbrun", men det låter också rätt fint ändå. Funderar på att ta mig till systemet, det var lite av min plan först för gårdagen men den blev förskjuten till idag. Pues, det lär inte bli något supande ikväll så kan lika gärna ta det på måndag. Hade tänkt köpa ett linne till min genomskinliga tröja men men, får låta bli att ha den på måndag då. Alltså vilket ointressant inlägg, jaja.

Tänkte skriva några spanska meningar men insåg att de skulle bli rätt så fett inkorrekta så jag skippar det. Laddade slutligen ner Volver igår och såg den för tredje gången, kan inte hjälpa att den är bra och att hm pienso que una persona tiene el coerpo ideal, perfekt att se när man hatar sitt liv osv.

Pues, voy a desayunar ahora. Escribo más tarde.

Chao.

Inga kommentarer: