fredag 30 maj 2008

Escucha

Idag var det varmt. Gick på promenad i över 2 timmar och lyssnade på: Learn spanish, steg 1. Fuck vad jag glömt mycket ändå, men ska väl träna. Kommer bli sjukt svårt att tenta steg 4. Borde plugga hela sommaren.

För övrigt hatar jag den här kvällen. Orkar inte göra något allra minst umgås med någon, liksom nä vill inte skriva det här.

Tänkte se serier men tog ett år innan jag kunde bestämma vad jag skulle se, The Wire var tråkigt, O.C var tråkigt, såg ett avsnitt av L Word men det var också tråkigt. Laddar hem några filmer av Almodóvar nu, vill se volver igen men hittar inte den med subs. Kanske går att ladda hem subs från nån annan sida men...orkar inte.

El perro del mar är rätt bra ändå. Alltid något, litet. Jag vill bara att livet ska vara så bra som det skulle kunna vara. Things could be different but they're not och jag tänker inte acceptera det, det går bara inte. Jag bara väntar på att allt ska gå över och försöker tänka på något annat under tiden.

Måste ha sett för mycket på Grey's anatomy, därför jag alltid har så töntiga avslut på alla inlägg. Jag saknar Grey's ändå, jättejobbigt att vänta till hösten på nya avsnitt ju. Hejdå.

1 kommentar:

Anonym sa...

things could be different but they are not handlar om att acceptera hur det är, missbruka inte herrens ord! haha i detta fall mina (men alla vet ju att det är jag som är gud egentligen). den meningen får inte följas av icke acceptans! hahahah.