onsdag 28 maj 2008

MEH

Tydligen ingen som läser min blogg! All denna möda förgäves alltså (och ändå fortsätter jag). Det ska ju trots allt vara effektivt att "skriva av sig" har jag hört.

Jag inser nu att jag sovit ca 7,5 timmar på 2 nätter, eller jag känner det, faktiskt. Ovanligt grinig eller något. Helt sick att ligga vaken typ 4 timmar igår, var lite för hyper för att sova. Lsäte typ om samma sida i 1984 tre gånger innan jag gav upp och fortsatta att tänka på andra saker. Tänkte lite för mycket och försökte sova lite för lite dock, men jag var för...glad för att sova!

Är lite mer grinig idag däremot, menhar ändå haft en rätt bra dag. Mötet med SYON gick braa och tror det blir ett rätt bra år även om jag typ kommer läsa med 91:or, haha. Dock smått livrädd för Engelska C men, men man msåte ju försöka. Ska inte prata mer om skolan direkt för nu är det sluuuut for now, inga läxor kvar, alla betyg satta!! Jag känner att jag went rebel idag när jag bojkottade sista franskaprovet, ok frågade läraren om jag fick först haha men ändå. Missade ju en chans att imponera bara för att jag var lat!! Epic fail för min inre plugghäst och attentioncraver.

Mina ögon börjar vänja sig lite smått vid att ha färgade linser och jag älskar att ha bruna ögon ändå! Varför kunde jag inte födas med det? Passar mycket bättre ju, blått är trist. Är ändå fett pepp på att köpa glasögon haha, som vanligt. Kommer väl adlrig använda det...men det är kul, kul att shoppa och det är faktiskt fint. Jävligt oskönt bara.

Alltså trist inlägg det här, känner att min hjärna är lite smått död. Har ätit sjukt mycket hela dagen för att typ hålla mig vaken genom sockerkickar kanske. Borde sova.

Bra dag ändå, mötet med SYON blev bra, hösten blir nog bra, anställnignsintervjun gick helt OK, wiii, men kan ju hoppas och TRO PÅ SITT HAPPY ENDING, det ska bli mitt nya mantra. Klyschig som jag blivit på gamla dagar, laddar t.om. hem O.C, mina vänner kommer snart inte våga umgås med mig längre.

Inga kommentarer: