lördag 28 februari 2009

Samedi

Gårdagen var inte så spännande. Sov film/sov i skolan. Sprang. Åt. Pluggade franska. Typ.

Idag har jag jobbat, som alla andra lördagar. Dock bara 4 timmar men det kändes som 10:/ Ska jobba 6 timmar imorgon men sen är jag ju ledig hela två veckor!! Och på måndag åker vi till Sthlm, yay.

Borde packa, men jag sitter bara här och typ....äter. Umgicks med Temmy (hah) ett tag. Såg bla the Wrestler. Den var väl bra gjord och så men...kände inte riktigt att jag kunde RELATERA! Sedan diskuterade vi Emmas issues och varför Teddy har så dåligt inflytande, haha.

Kan inte slappna av när jag är ledig. Känner alltid att det är något jag borde göra. Plugga, städa, se film osv. Inte ens de roliga sakerna orkar jag göra utan fastnar här, utan någon att prata med på msn ens! Känns sent att börja se något nu, eller kan ju se ett Scrubsavsnitt. Men vad jobbigt att koppla datorn till tvn och aaah, ansträngande ju. Kanske skulle leta fram resväskan och se hur mycket som ryms i den.

Jag försökte göra armhävningar på en arm idag, men det är i princip helt omöjligt ju? förstår inte hur man gör! Och hur man gör armhävningar med klapp!? Förstår inte! Någon som kan, som har ett tips? Kanske måste man bara vara otroligt stark men heey, jag kan göra ..40 vanliga i alla fall ju:P

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mwah, jag kan inte ens göra armhävningar på tårna :p Kangöra typ 60 på knän :p

Emma Amelie sa...

hahaha. "temmy"...LOL.
oh well, är hellre en del av temmy än bara emmaline the girl that was forgotten by absolutely everyone..even the postman....hahah.

SNART STHLM! YAY.