söndag 26 april 2009

Ät fett tills du spyr

Min hjärna har skrikit efter socker hela kvällen. Nu skriker den att det var väl jävla dumt att äta typ 5000 kg ost istället. Jag säger att, det var ju i alla fall inte socker...

Jag orkar verkligen inte plugga. Jag har dessutom tappat bort mitt spanskablock. Jag förstår inte hur jag kan tappa bort ALLTING! Usch jag mår illa.

Den här dagen känns inte bra. Och eftersom jag inte börjar förrän klockan 13 imorgon känns det som om jag borde dra ut på den lite till. Helst genom att plugga. Eller kanske skulle måla naglarna och se Grey's anatomy istället. Känner hur min moral förfaller, mitt liv förfaller, jag förfaller. Usch säger jag bara.

Förövrigt handlade (enligt vad jag tror i alla fall) Cecilia Stegö Chilós son av mig på ICA idag. Jag tyckte det var lite roligt. Pinsamt ändå att ha henne till mamma. Hatad av hela Sverige. Särskilt hela Sossesverige.

Jag tycker att imorgon borde bli en bättre dag.

1 kommentar:

Ia sa...

Du harinte tappat bort ett diamantörhänge i alla fall...