lördag 25 april 2009

Cleo


Alltså fattar inte grejeeen!! Drugs are hating on me, for real. Kan inte ens dricka vin alltså verkligen inte. Vet ej om det beror på att jag inte ens dricker 1 gg i månaden eller vad det är men det här är inte okej! Trots att jag bott i Luleå hela mitt liv (- 2 månader) skulle jag igår gå på Cleo (a.k.a klamydiagrottan) för första gången, med Emma, Teddy och Andreas. Det började bra. Jag tror inte ens jag blev trött utan kände mig helt glad och partypepp osv. osv. Sen av oförklarlig anledning drabbas jag av illamående from hell och spyr upp den inte ens hela flaska vin jag druckit. Medan resten går till Cleo tillbringar jag natten i soffan med en filt och två resorb. Tills work via alarmklaockan is calling 09.15.
Jag överlevde om inte annat. Nämen några vågor av illamående sköljde över mig under dagen men de var hanterbara och på det hela taget gick det bra. Men vad har hänt? Too old to party eller vad?

Inga kommentarer: