onsdag 15 april 2009

Ikväll har jag ätit yoghurt. Blev nästan lite besviken då det inte riktigt smakade lika otroligt som jag mindes det, men det var fint ändå. Har alltså slutat leva på en diet utan mjölkprodukter. Det är alltid något.

Lyckades äntligen hinna med Pilates-passet, vilket tyvärr också var lite av en besvikelse. Alltså..det är säkert bra träning, men nja. Jag är mer Powercore tjejen. Pilates var som andas andas andas till tråkig musik och stå i samma ställning i typ ett åååår och vänta tills det tar slut typ hah. Jag är inte bra på att andas.

Har nu kommit mig för att måla naglarna. Äntligen. Så måste sitta här ett tag innan jag kan ta i något. Vet inte vad jag ska göra ikväll egentligen, Emma är förstås med Teddy som vanligt! Kanske skulle fortsätta se Private Practice. Börjar ju 16 imorgon så kan verkligen ta sovmorgon!

Vill köpa träningskläder men hittar inga, vill köpa skor och hittar kanske. Typ-------->


Någon som har en kommentar?

1 kommentar:

Ia sa...

Dem skorna var riktigt snygga! Vill ha!!! Du har så sjukt grym sti!