måndag 13 april 2009

Test från malin

VEM SÅG DU SENAST: Min familj, mamma, pappa, äldsta lillebror


VEM PRATADE DU MED SENAST: Mamma eller pappa, minns ej vem


VEM CHATTADE DU MED SENAST: chattar med Emma, Linn och Meredith nu


VEM SOV DU ÖVER HOS SENAST: Fitore och Petter


VEM FICK DU POST AV SENAST: NLL


VEM FICK DU SENAST SKUNKMEZZ AV: chatorias, heh


VEM FICK DU HELGONMAIL AV SENAST: ska kolla:- nä oops hade visst deletat alla, så minns ej.


VEM FICK DU SENAST TUGGUMMI AV: alex i skolan, men gav till bonita pga tuggar ej tuggummi


NÄR BLEV DU POP: när jag rakade av håret och lånade Emmas peruk!---->

DÄR DU MER POP NU ÄN FÖR ETT ÅR SEN: nä mindre, är ju sporttjejen nu!

TVÅ ÅR SEN: nä var ju då jag hade poparperuken!

TRE: men nä, det var ju 2006. egentligen då jag var naiv och pop at heart!

NÄR VAR DU SOM MEST POP: men åh vilket tjat om pop. egentligen 2006 då, om man bortser från frisyren.

ÅNGRAR DU NÅNSIN ATT DU BLEV POP: det var ju den bästa tiden i mitt liv! typ.

VAD BLEV DU FÖRST - POP LR VEGITARIAN: vegItarian (alltså hatar stavfeeeeeeeeeeeeeeeel !) det sög.

VARFÖR FÄRGADE DU HÅRET SVART: ville vara alternativ.

LYSSNADE DU PÅ BRODER DANIEL: lite. shoreline och whirlwind

VILKEN KENTSKIVA KÖPTE DU FÖRST: ingen, men laddade ner EP:n, men det var inte mitt namn som du skreeev! nötta den låten....vad den nu hette

HUR MÅNGA KÄRLEKSBREV HAR DU FÅTT AV POPKILLAR: inget. eller ja, fick ett kärleksbrev och en tennsoldat i ettan på lågstadiet av en kille som gick es-musik sen. antar att han blev pop. jag tyckte mest han var töntig. det var omoget.

HUR MÅNGA TIMMAR SOV DU INATT? ganska många. yay. är lame och går och lägger mig tidigt fast det är lov! mest för att jag haft tråkigt när ingen varit på msn i guess:/

VILKEN INTERNETSIDA BESÖKTE DU SENAST? sneakersandstuff

VEM FICK DU SENAST SMS FRÅN OCH VAD STOD DET? Emma, hon ville att jag skulle gå in på msn.

SENASTE KÖP? silica-hårtabletter

HAR DU DÅLIGT SAMVETE FÖR? att jag gjort så många idiotiska saker.

VAD HAR DU PÅ DIG FÖR KLÄDER IDAG? mjuksibyxor

VILKEN MUSIK HAR DU LYSSNAT PÅ IDAG? mainstreammusik t.ex. rihanna och britney

HUR SVARAR DU I MOBILEN? beror på vem som ringer

VAD DRACK DU SENAST? vatten. dricker bara vatte, och grönt té ibland.

DRACK DU ALKOHOL SENAST: alltså dricker typ aldrig alkohol nu. några veckor sedan.

VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL: msna. sova.

HAR DU ETT JOBB: jaa, ICA (vilket ingen som läser min blogg kan ha missat!)

MVG: ALLA: D

ETT PAR CONVERSE: nä. gav dem till gaby pga var för små.

När åt du lingonsylt senast: minns ej.

hur många solglasögon äger du: 4. Har snattat 3 (lite pinsamt)

Sminkar din mamma sig: Ja, lite mascara. Tycker det är gulligt.

Skulle du vilja träna någon typ av kampsport: Alltså ja, Men skulle inte våga.

Vilka internetsidor besöker du varje dag: blogspot, blogg.se, bdb, facebook

Har någon av dina kusiner fått barn: Nej

Hur många gånger har du flyttat: 3.

Vad är det kulaste och minst kula med att flytta: Kulaste: Att man hoppas att allt ska bli så mkt bättre. Minst kulaste. Att det inre blir det.

Har du bott i radhus: Nej.

Vad är det för färg/mönster på dina sängkläder: svartvit blommigt (omg samma svar som malin hade? *undrar om det är likadana* IKEA iaf.

Vad är det för färg/mönster på dina sockar: Gröna med Hello Kitty på!

Har du det fint hemma: lite fint i mitt rum nu! satte upp tavla + affish idag. (gick itne bra alltås jag kan inre spika) vill bara ha spegel och sätta upp foton nu.

Hur många ljusslingor har du: Inga.

Tårta eller paj: matpaj. Sucks att typ inte kunna äta det though:(

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa? två

Vilken svordom använder du mest? fan. jävla skit.

Äger iPod? jaa

Vem var den sista som ringde dig? eeeh. minns ej. pappa säkert.

Hur många stolar står kring ditt köksbord? har inget köksbord.

Har du en blogg? antagligen

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? franska och spanska

Har du någonsin ätit något oätbart? nää. har i alla fall inte haft pica!

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? nää

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? jaaa

Vem var den sista personen som gjorde dig arg? eh, jag. annars typ: mamma.

Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt hur skulle du reagera? ledsen pga skulle tänka på att varför jag inte vill ha en dejt överhuvudtaget.

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? extremt. fattar inte folk som inte gör det.

Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser? Säkert bra om man gillar sex. och inte har borderline.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nä.

I vilka länder har du varit: sverige, norrge, flygplats i danmark. england, tyskland, italien, grekland, spanien, portugal, typ flygplats i saudiarabien (?) thailand

Bästa fikat: nåt med choklad:(

Så får du motion: gym plus jogging, plus femtusen trappor i skolan!

Det dyraste du äger: en fiol men får inte sälja=(

Tidigaste barndomsminnet: tror jag minns när min bror föddes. *var 1 år 6 månader* annars typ julen innan jag fyllde 2.

Tidningar du prenumererar på: inga, men vill prenumerera på dn. har prenumererat på kp, wendy och frida (heh)

Du gör med 100 upphittade kronor: köper nåt

Om någon sviker ditt förtroende; kan du förlåta sånt? förlåter väl allt i guess. nästan. (dåligt?)

Finns det någon du ogillar starkt? jaaa. träffade en av de personerna i fredags tex:/

Är du bra på att lösa konflikter el. är du konflikträdd? konflikträdd. tror jag.

Vilket ämne gillade du bäst när du gick i grundskolan? kanske svenska.

Vilket ämne gillade du sämst när du gick i grundskolan? träslöjd och teknik!!!!!!!!

Har du fortfarande kontakt med någon från din klass? på jobbet typ.

Tycker du det var bra att den 6 juni blev röd dag? alltid bra att vara ledig eller få OB!

Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den?

Har du betalat månadens räkningar? nej. försökte betala en traderafaktra som jag glömde betala tidigare pga glömde föra över till tradera. förde bara över till payson pga trodde att jag skulle betala 3 kronor. fick istället påminnelseavgift på 50 kr fast fakturan bara var på 12=(( gick dessutom inte att betala nu pga okänd anledning!! kanske pga helg.

Använder du hudlotion? jaa. har världens torraste händer ändå=(

Har du åkt ambulans någon gång? 2. tror jag. plus när jag skulle födas.

Svettas du mycket? när jag springer på löpband.

Vad kollade du sist hos doktorn? psykiskt välbefinnande. ehm var ganska onödigt. kostade 250 kr.

Dammsög du bakom soffan sist du dammsög? har ingen soffa och dammsuger bara i mitt rum.

Hur stor hårddisk har du? tror 250.

Vad är den värsta sjukdom du haft? fucking anorexi=(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

Kan du dricka mjölk som ”gått ut” för 3 dagar sen? dricker inte mjölk så nej.

Någonting jag tycker om med mig själv: kanske smart. bra på att träna.

Någonting jag inte tycker om med mig själv: störd

Tre saker jag vill ha varje dag: mat, träning, msn

Jag vill gifta mig: ja men känns som om jag aldrig kan=(

Hit vill jag gärna åka på semester: paris!

Antal döda krukväxter i hemmet: har inga krukväxter. vet ej hur många mamma har som eventuellt dött.

Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: ehm. händer förutom att de typ dör av att de är torra=(

Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: mage=( plus ansikte i profil.

Udda förmåga/egenskap: tror inte jag har ngn=(

Alltså tråkigt att testet tog slut nu ändå=( vad ska jag göra då? kanske svara snabbare på msn.

2 kommentarer:

malin d(!) sa...

ikea ja!

Ia sa...

jag ääälskjar din blogg och dina svar och diun stil och du är sjukt sööt och allt det där!