fredag 3 april 2009

La vida

Hejsan,

Nu blev det så att jag under två veckor inte ska äta mjölkprodukter. Jag får alltså äta hur mycket kolhydrater jag vill, förutom bröd och allt för mycket pasta (vilket är de godaste kolhydraterna:/). Hade ju näsan vant mig av med kolhydrater nu ju, men har saknat frukt lite förstås. Dock sjukt jobbigt att inte äta yoghurt! Det har ju typ varit the love of my life. När man inte kan äta bröd eller gröt (får alltid ont i magen av gröt) så är det svårt att hitta på frukost. Idag åt jag en burk tonfisk hah, men imorgon tänkte jag vara jätteduktig och koka ägg och steka bacon. Det ni! Får se om jag tänker likadant imorgon när jag måste gå upp kvart över sju=/

Haha, gud, det här har verkligen blivit en matblogg. Alltså gissar att det är sjukt ointressant...Haha åh kanske borde starta en IBS-blogg eller gå med i en "stödgrupp". Haha lol, don't think so.

Idag var jag på bodypump och det kändes som om jag tappat alla mina muskler. Gick sjukt dåligt. Man kan ju liksom inte pressa sig alltför mycket i styrketräning, tar det stopp så tar det stopp typ. Well, hoppas på grym träningsvärk imorgon! Har ätit massa solroskärnor ikväll i alla fall (plus mat då= fläskfilé och ris) det är väl nyttigt?

Köpte även en tränings t-shirt, hör och häpna! Brukar inte direkt träna i t-shirt el. linne men nu kände jag att tiden var mogen hah. Det var sjukt skönt faktiskt. Får ha linne nästa gång så folk kan se mina enorma biceps, hahahaha.

Nu måste jag skriva om Che Guevara eller något annat tråkigt. Varför får man aldrig vara ledig? Fick lust att hålla ett tal om träning men nja, vad säger man då haha? Och behöver jag nämna att det förstås ska vara på spanska dessutom?

Besos

Inga kommentarer: