söndag 7 september 2008

Binge, purge, kill that urge!

Har inte bloggat på ett tag (några dagar, hah) och de sista inläggen har varit väldigt klagande. Inte för att det är så ovanligt när det gäller mig men ändå, känner lite att de har peakat på sista tiden. Därför har jag börjat skriva riktig dagbok! Är faktiskt inte alls jobbigt när man gör det på datorn, väldigt skönt också kan typ purge all kind of shit. Dessutom skriver jag på engelska, heh, så får in lite plugg då också kan man säga= win-win-situation.

Kanske borde skriva där så länge, har ju lite av en image att hålla upp här hah, och failar jag den så kan jag ju typ egentligen lika gärna lägga ner.
............................................................................................................................................................................
September 07: Song Binging

To binge on a song or artist.
The act of repeatedly and obsessively listening to a particular song or artist over a relatively short period of time. Periods of song binging are followed by extended periods of skipping the certain track or artist, leaving them unplayed.

girl: omg, im so bloody obsessed with fall out boy's new song!!!!!!!!!!!!!! ive played it 84 times in the last 24hrs!!!
guy: stop song binging and go listen to other shit for once.

Haha, var bara tvungen! = So me. Äntligen har jag en diagnos på mitt svåra problem!
Loves Urban Dictionary<3
......................................................................................................................................................................
Jag har igen kommit på vilken otrolig sång Buildings är! Åh Regina u turn me on!
Us är ganska otrolig också. Minns när jag sjöng och spelade den, var verkligen en annan tid. Haha fula tjejen i hörnet med typ rakat hår,mössa och baggybaggykläder. The true singer/songwriter attributet ändå, haha, besides Regina som är hot då. Ingen aning om hur det hela lät men ja, det är lite av ett fint minne ändå.

Inga kommentarer: