fredag 26 september 2008

Det nya livet

Jag är jättetörstig och vill dricka, men vattnet i mitt glas är varmt och orkar inte gå ca 20m för att fylla det på nytt. Därför bloggar jag istället.

Klockan är åtta och halva kvällen har nästan gått och jag frågar mig (Emma frågade mig), vad har jag gjort? Svaret är ingenting förutom övningsköra. Alltså jag hatar att övningsköra. Det tar år och dar och jag tycks aldrig höja mig det där sista steget som skulle göra att jag för tid och evighet slapp just övningsköra. Men duktig som jag är tvingar jag mig nästan varje kväll. Dock lite pinsamt att erkänna det eftersom jag inte tycks få särskilt mycket lön för mödan so far.

Mitt nya liv har nu pågått i snart en vecka och jag känner ändå att det..blir bättre och bättre, kanske. På söndag ska jag färga (tona) håret som kronan på verket och belöna mig själv för en månads tålmodigt väntande. Har inga direkta läxor än, sjukt chill skola. Men de börjar komma..prov i spanska nästa vecka, historia veckan efter det, sh b sen. Men jag orkar inte ens stressa upp mig. Antingen har jag utvecklats eller avtrubbats som människa. Ska skriva lite engelska dock...snart. Eller innan måndag.

Har egentligen inget intressant att skriva om, vilket säkerligen märks. Känner att jag borde ta tag i serietittandet igen man kanske måste tvinga igång sin lust. Det har ju ändå fyllt en viktig funktion i mitt liv framtill sommaren då alla serier tog paus! Men åh, nu kom jag på! Grey's anatomy började igår! Dags att ladda ner nu, don't make me disappointed! Jag må ha utvecklats haha, men jag vil fortfarande ha kvar mitt Grey's som substitut.

Inga kommentarer: