lördag 20 september 2008

A few of many issues in life

Alltså bloggar nu medan jag surar för att Emma gick från msn. Som sagt har jag ju verkligen saknat msnsällskap och Emma har tyvärr blivit en raritet på sistone. Egentligen borde jag verkligen sova istället. Börjar må illa av trötthet nu och det känns inte konstruktivt. Men hey, jag har varit duktig och sovit tidigt alla dagar denna vecka. Fast ja, har ju dock inte blivit så många timmar eftersom vädret helt plötsligt bestämt sig för att redan bli vinter och man håller på att dö av kyla i mitt rum. Pappa säger sig dock ha höjt värmen nu så jag hoppas att det ger resultat.

Imorgon ska jag shoppa mera! Har ju varit lite besviken över att jag inte har hittat så mycket som jag önskat men börjar få lite flyt nu! Gillar plötsligt lila och är nöjd med min klänning och strumpbyxor. Dock är klänningen lite väl kort och strumpbyxorna lite tunna! Haha nåja inget blir någonsin perfekt. Idag hittade jag dessutom äntligen koftor! Lila och allt, på Cubus faktiskt, tro det eller ej. Dock kan det ju hända att alla fina färger är slut i XS i morgon! Haha min mala suerte skulle väl återvända då men förhoppningsvis håller turen i sig. Känner att kläder alltid är högst behövligt, tänker nog köpa örhängen också, och ja självklart bli en ny lyckligare person, haha.

Kommer tyvärr helt plötsligt tvingas plugga. Känner ett mentalt motstånd där även om alla kvällar hittils har varit sjukt uttråkande då jag inte haft något som helst att göra! Nåja, ska fortsätta vara lika disciplinerad som hittills så jag kan fortsätta med att sega och klaga på kvällarna, haha. Prov känns dock lite jobbigt med prestationsångest och så. Men ja, det borde gå bra med lite plugg innan, tror det kommer bli ganska lätt. Skulle dessutom behöva ett MVG nu som ego boost. Jobbigt om jag misslyckas dock.

Well, over and out

Inga kommentarer: