onsdag 3 september 2008

TRISTESSEN BREDER SINA SVARTA VINGAR ÖVER MIG

Alltså det måste vara sjuukt länge sedan jag kände mig såhär uttråkad! Har liksom inte ens något att plugga, i princip. Kan ju se till att ligga före i något ämne men ja, det känns allmänt omotiverande. Har försökt med all annan tidsförströelse nu: Guitar hero- spelet hänger sig jämt, South Park- orkar inte se klart ett helt avsnitt, försökt med två olika nu. Äta- är inte hungrig längre, mår typ illa. Jävla skitväder är det också så går inte att gå ut och gå eller nåt. Blääää, känner jag.

Ska väl lägga mig och läsa lite spanska eller nåt men alltså åh jag känner hur livet hatar mig nu. Haft typ sjuk ångest hela dagen över ja, kläder och nåt annat som jag inte vet vad det är ens. Höstdepressionen approaching!

Sen är inte ens nån inne på msn typ. Så ja, livet suger helt enkelt.

Inga kommentarer: