onsdag 17 september 2008

La vie

Jag antar att idag har varit en helt ok dag. Gick bra i skolan, körlektionen gick inte åt helvete. Orkade typ..engagera mig i saker rätt bra. Hittade inte så mycket kläder som jag ville, hah. Men lila strumpbyxor i alla fall.

Nu känns livet dock inte lika hippt. Har varit duktig och pluggat Goth, briefly typ. Tänkte översätta den tråkiga faktatexten till engelska också men får väl se hur det blir med det, klockan är ju faktiskt inte så mycket än, i alla fall. Det suger dock att ingen är på msn. Jag känner mig sjukt..ensam. Behöver något i livet...Försöker typ vara duktig i skolan och intressera mig för omvärlden, och köpa kläder haha. Men det känns ändå otillräckligt. Vet inte riktigt vad jag ska göra åt saken. Borde komma på någon bra strategi men allt känns bara så, blä, been there done that och allting är ju alltid som det alltid har varit. Sjukt trött på mig själv är jag, allt ser likadant ut ingen skillnad, allt är likadant.

Helg snart i alla fall och Gaby har kommit! Dock inte pratat med henne än juu..kanske borde komma mig för att ringa. Alltså vilket trist inlägg det här blev. Känner att det är höst nu, höst och kallt, och på hösten ska man ju ta tag i sitt liv. Jag undrar var man ska ta tag liksom.

1 kommentar:

Erika sa...

Du har bara ett liv gumman, ta vara på det! När jag är nere brukar jag tänka så. Det gäller att tänka positiva tankar och hitta på saker som gör en glad. Träffa människor du tycker om, tänk inte så mkt, lev bara! Jag tycker om dig och vill bara att du ska veta att jag är här om du vill prata med någon. jag vill bara att du ska vara lycklig och glad. tänker på dig.