onsdag 10 september 2008

Goth

Tove blev blev inte gotisk över huvud taget

Troligen fick du poäng genom att chansa på de frågor du inte kunde svaret på. Med största sannolikhet klär du dig i ljusa jeans och din största idol är 50 Cent.

Grattis till dina första gothpoäng! Nu kan du börja spara. Heta tips till dig är att köpa ett par kängor (eller varför inte myggjagare direkt) och färga håret.

Hur goth är du?


Jaha, så var det med det. Needs some studying innan redovisningen alltså. Kunde i alla fall Att Bauhaus är ett gothband. Alltid något.
......................................................................................................................................................................

Alltså ååh, msn fungerar inte, jag dör haha. Nämen känner typ, behöver msn! Fast ändå trist när Emma bara pluggar och aldrig har tid med något annat!

Man kanske skulle ta och eh..plugga istället då. Jippi.
........................................................................................................................................................................

Alltså livet hatar mig! Förutom att tvätta typ alla mina favoritkläder i 80 grader och därigenom totalförstöra min nya t-shirt har jag nu lyckats missa en körlektion á 550 kr. Vad gör man liksom? Känner för att go all the emo-way out, lägga mig på golvet och vilja dö.

Inga kommentarer: