lördag 12 april 2008

Blablabla

Börjar skriva blogg nu för att jag inte har så mycket annat att göra....Tänkte igen på hur många som kanske läser min blogg och som jag väl inte alls skulle önska visste så mycket om mitt liv, ändå skriver jag ju nästan för personligt här. Oh well, ska tänka vidare på det en annan dag.

Gårdagen blev lite totally crazy tror jag, ehm. Franskaprovet gick väl bra i alla fall, hah fast åh min lärare kommer väl tänka att jag fuskade pga att jag blev tvungen att gå ut mitt under provet och prata i tele. Hallå jag var ju tvungen! Det var faktiskt viktigt, om än inte så givande tyvärr, men what more to say about that? Life sucks kom med något nytt.

Ska övningsköra i lördagstrafik mitt inne i stan snart, gaagh vad jobbigt. Jag kan verkligen inte hålla koll på allting samtidigt! Trafikregler, trafiksskyltar, andra bilar och folk som går överallt! Det är ju jättesvårt hallå!

Jag byter stycken hela tiden nu men tänker att det är ju är mindre ansträngande att läsa då haha. Känns som att det snart är måndag igen, gaah ångest. Ikväll ska jag i alla fall sitta hemma och PLUGGA och förhoppningsvis göra klart psykologin, hahah tjatar om det jämt.

Jag känner för att skriva ett långt klagande inlägg om livets grymhet igen men ska inte göra det. Jag fortsätter att tänka denial (trots att jag klagar 24/7 inför mina vänner.) Min franskahype fortsätter även den. Såg C.R.A.Z.Y igår, underbar film!! Alla borde se den...och franska språket<3 aah jag måste verkligen läsa steg 2 och 3 nu. I alla fall var den otrolig. Jag blev besviken på Big Fish ändå, what's up with that? Den var ju typ...mainstream gullig amerikansk saga? Inte något nytt alls egentligen. C.R.A.Z.Y var ju i alla fall sjukt värd så det vägde upp.

Sjukt lame inlägg igen. Jag vet att folk egentligen helst läser om blod, tårar och missär men det strider som sagt mot mina värderingar men såklart smyger det sig in då och då (väldigt ofta) men jag skulle alltså kunan skriva om det jämt. Har inte hänt så mycket annat intressant på senaste tiden? Har sett några avsnitt av Grey's, med andra ord vardagslyx, d.v.s uteblivet pluggande. Haha well ska visst köra bil nu då, wish me good luck eller nej så kanske man inte ska säga, kanske har motsatt verkan!

Inga kommentarer: