onsdag 30 april 2008

Sköna maj välkommen blabla

Helt sjukt att det är långhelg nu! Som jag har längtat alltså. Har sett två avsnitt av Grey's anatomy nu, funderar på att se ett till. Det är verkligen my way of relaxing. Har trots det lite ångest över att jag inte sätter mig och läser om Jugoslaviens uppgång och fall, okej hade ju lovat mig själv att vara ledig, men den konflikten är ju intressant eller hur? Varför orkar jag aldrig lära mig något?

Åt en bulle nyss, känner att jag håller på att få ont i magen. Hade kunnat äta 5 till men det vore väl typ worse scenario då, hatar det här. Kanske borde ta en promenad det är ju fint väder så, man kan faktiskt inte sitta ute och läsa utan solglasögon eller hur! Des lunettes noir tror jag det heter på franska.

Känner verkligen att jag bojkottar valborg i år, liksom har det någon gång varit roligt ens? T'nker bara på den fina lilla låttexten som jag skrev i ettan haha "minns du mig när jag ännu var som tjejer förv'ntas va' , sa nej fast jag ville ha, gick barbent fastän det var för kallt" det var en fin tid på sitt sätt. Och ja Valborg är alltidför kallt, c'est ma raison.

Ska ävl göra något kanske, alltig ångest, jag förstår inte.

Btw, vad har hänt med min omröstning?? Hallå people, bara 4 röster, VOTE BEFORE IT'S TOO LATE!

1 kommentar:

Anonym sa...

spela in låten, sjung och var glad! jag vill höra! visst hade du en sång på sockerdricka förut?