torsdag 3 april 2008

TOTALLYTOTALLYTOTALLY

Självklart pluggar jag 24/7 och skolkar från lektioner endast för att slippa erkänna att jag inte gjort klart en uppgift i tid och SJÄLVKLART så visar det sig att ingen annan heller gjort det så vi får lämna in nästa vecka istället. Jag är ju egentligen glad eftersom jag inte gjort det färdigt än, men känner ändå att jag hade lite ångest i onödan, fast var ju bra att få lite bortgjort.

Jag har än en gång manifesterat vilken omogen tonåring jag fortfarande är, det går aldrig över jag undrar om min mognadsnivå kanske sjunker. Jag kanske inte befinner mig så högt upp på EQ-stegen trots allt. Je me deteste et ma vie c'est de la merde....Nämen, srsly.

Jag känner att jag behöver trösta mig pga en massa anledningar och jag vill ha jättemycket kläder, det tar aldrig slut. Jag hatar att alla Luleås klädaffärer går i konkurs eftersom ingen köper något som är dyrare än H&m (inte jag heller.) Har först nu förstått att Merde verkligen är ett märke från Luleå och franska är ju so hot right now. Måste checka deras utbud en gång till. Imorgon är sista dagen innan helg, jag har två lektioner som knappast kommer vara ansträngande, sen ska jag plugga ja ja jag ska jag ska jag ska en massa saker, nån gång. Ska växa upp nån gång ja.

Or we could come
Or we could lose
Or we could totally
Totally, totally freak you

(Those naive days)

You got what you been asking for.
You're so policy free and you're fantasy wheels and everything you think
and everything you feel is alright, alright, alright, alright, alright

Ja, jag vet hur otroligt emo det är citera allt för många låttexter.

1 kommentar:

Anonym sa...

ta en paus från pluggandet kvinna!