lördag 12 april 2008

Grey's

Om alldeles alldeles snart ska jag skriva psykologi men jag måste bara delge er några tankar om min tidsförströelse a.k.a Grey's anatomy. Pratade Emma senast om hur ful Christina är och att Burke är en idiot som stannar med henne (so far då) pga hennes personlighet. Mn själva huvudgrejen då: hur snygg är Meredith på en skala egentligen? Nää hon ser mer ut som anorexic on the run som aldrig sover och typ är grå i ansiktet. Jag tycker faktiskt att Addison är mycket mer spännande, Meredith är så lame. Sedan gillar jag Izzie också, okej hon är typ blondie men ah jag tycker hon är snyggast ändå, jag är ju ett fan av normisbrudar. Addison och Izzie in och Meredith och Christina out. Av Derek och Burke så ja..Burke kanske, Derek 'är verkligen för Mc. Dreeeaaamyyy. Och ja Alex ska vi ju inte ens tala om men, sure ointelligenta horny/ good guy innerst inne, men han är söt när han försöker. Grey's är annars tjejernas, no arguing.













Inga kommentarer: