onsdag 9 april 2008

Lysrörsvitt

Lyssnade på livets-ord-gubben i eftermiddags. Han undvek ju att tala om homosexuella och alla andra som han föraktar. Dock nämnde han att Saida, hon som man ringer till om man tappat bort något, måste ha fått hjälp av djävulen eftersom hon inte välkomnade Jesus Kristus. Han tyckte att man kunde beteckna sig som kristen om man sa "Jesus är herren" eller något liknande. Varje kväll när man bad aftonbön skulle man säga "Tack Jesus för att du finns i mitt hjärta", inte exakt så men typ samma betydelse.

Såg nyss det senaste avsnittet av Skins, sorgligt att Chris dog. Usch det börjar spåra lite, man blir ju deprimerad av att titta på det nu, well bara ett avsnitt kvar visst.

Jag tycker att Gaby kan logga in på msn så att jag kan fråga ut henne en sista gång, sen ska jag börja med analysen i rapporten. Jaja, borde plugga lite engelska också åh jag hatar engelska b.

Jag hatar även ljuset som är ute, det är så vitt och utan sol precis som lysrör. "Det sista ljus jag såg var lysrörsvitt" som sagt. Sådana här dagar ska man typ...plugga och sedan känna sig som en effektiv och duktig människa. Man ska inte sitta och slöa och må dåligt av allt man inte gör. Man ska tänka på det positiva i livet samt psykologirapporten, engelska glosor, partitiv artikel, konflikten på Balkan och ifall människor innerst inne är goda.

Kan det inte bli sol nu? Eller typ mörkt i alla fall, jag hatar lysrör. De typ äter upp mig.

Inga kommentarer: