tisdag 10 mars 2009

ça craint

Alltså jag hatar redan den här dagen lite mer än de flesta andra dagar.

For starters, kunde bara sova 3 timmar trots att jag har en liten sovmorgon, som förstås kunde vara längre om jag inte skulle göra något som kostar otroligt mycket pengar men tycks vara verkningslöst. Hur otroligt synd är det inte om mig? Har just (som sagt) skrivit en 4 sidor lång uppsats om meningen med livet och babblat massa skit om kärlek. Kul att jag inte lever som jag lär då.


Sucks också att man typ måste ignorera detta om man inte ska vilja hoppa ut från fönstret på 10:e våningen eller liknande (eller ja i ärlighetens namn ta 200 pills, verkar mindre smärtsamt och ångestskapande).


Som om detta inte vore nog var anledningen att jag inte kunde som mestadels att jag inte kunde (kan) låta blir att tänka på, i guess, helt lame och onödiga saker.


Inser för ca 1000:e gången att jag inte borde blogga på natten, eller liknande. Way too emotional.


Well, sov gott ni som har ett liv som suger mindre än mitt.


Inga kommentarer: