onsdag 25 mars 2009

Halo

Yaay, har skrivit klart mitt argumenterade tal om spetsutbildningar till svenska C. Försöker skriva bokanalysen av The best little girl in the world också. Mådde för övrigt sjukt dåligt av att läsa den men det är den enda bok jag kunnat koncentrera mig helt på sen.....sen jag läste samma bok förra gången! Haha åh vad hemskt alltså, men den är ju en av de bättre i sin genre i alla fall (vilket kanske inte är så svårt men ändå).


Idag har jag lyssnat ca 50 000 ggr på den här:



Jag vet att jag är lame men jag är helt enkelt inte djupare än såhär, haha. Jag tänker mig att man springar på en sommaräng och lyssnar på sånt här. Det känns fint. Sen har jag ju en förkärlek för pianoslingor.

Det är dock lite synd att jag inom en snar framtid antagligen kommer vilja spy varje gång jag hör den *song binging deluxe*.

Inga kommentarer: