måndag 9 mars 2009

I wanna be able to eat spaghetti bolognaise, and not feel bad about it for days and days and days

Word, Lily! Heh jag har lyssnat en del på Lily Allen på sistone alltså. Lite lame kanske. Lite trist idag, känner att världen har motarbetat mig, t e x genom en 4 sidor lång uppsats om meningen med livet på spanska! Känner mer...Sartre was right, la vida es sin sentido. Jaja får väl se tillbaka på min Stockholmsvistelse och glädjas över den, och över kvarlevorna d.v.s. de inköpta kläderna! Här kommer bild från urban outfitters-------->



En av de bästa affärerna någonsin måste jag säga! Heh jag ser ut som en lycklig 12-åring som fått nya ridkläder, hehe men ja. Sammanlagda inköp under resan:

1 svart lång kofta (Urabn Outfitters)
1 par jeansleggings (Urban Outfitters)
1 par örhängen i grönt och lila (Urban Outfitters)
1 par gröna strumpbyxor (Urban Outfitters)
1 par korta svarta shorts (American Apparel)
1 lång t-shirt med tryck (Diesel Store)
1 Brosch (LQST, eller vad det heter??)
1 par örhängen med testbild-på-svt-tryck (Tjallamalla)
1 par röda byxor (Tjallamalla)

Tror det var allt. En hel del med andra ord! Urban Outfitters fantastiskhet (ord?) till trots måste jag säga att jag ändå är lite besviken. Mina fina mörblå jeansleggings blev av okänd anledning förstörda. Gick tillbaka och expediten lät mig veta att de nu gjorde ett undantaaag så jag fick ett par nya, skulle vara tacksam alltså, men självklart var de slut i rätt färg och strl. Fick därför ett par ljusa istället som inte alls var lika fina=( I morse drabbades jag därför av stark ångest när jag insåg hur många av mina klädesplagg de inte kommer passa till=( Det är lite smått otroligt hur ångestskapande kläder kan vara.

Dagen sög i övrigt lite för att jag var trött, leds och fick stressa som fan med spanskauppsatsskrivningen, alltså det finns inte fyra A4sidor att säga om meningen med livet på svenska ens! Fick sitta över lite sen springa till helex oxh boxningen. Nu har jag ätit yoghurt, müsli, 4 knäckemackor, 2 kiwi, 1 blodapelsin. Hade still kunnat äta mer. Mat är det bästa och det sämsta som finns. Ungefär. Åh Lily you know it right! Även om jag har fett mkt större anledning att sörja på den punkten än du, tycker jag minsann!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lily är grym! Och Urban Outfitters har skitsnygga kläder, synd bara att de har ngn ny knäpp policy... jaja, de vill bara ha ens pengar!

Anonym sa...

Hahaha, "nya ridkläder". :D