måndag 16 mars 2009

Den gurkgröna eller den ärtgröna?

För några dagar sedan såg jag teaterpjäsen K+M+R+L, jag hade sjukt förutfattade meningar och antog att det skulle vara en lame historia om ungdomskärlek och relationer, men jag tvingades ändra uppfattning. Den var faktiskt otroligt bra.

Min favoritkaraktärs huvudtes (ungefär) var: "Jag skulle tagit den gurkgröna istället för den ärtgröna" vilket hon skrek oavbrutet under sammanlagt 10 min kanske. SO ME IT HURTS! Den som inte känt the true despair av felaktiga klädinköp has not walked in my shoes.


Appropå shoes har jag funderat på att vara med i Karin Olofssons reebok-tävling genom att posta en cool "outfit" haha. Ska fundera på saken.


Idag fick jag äntligen klippa håret i alla fall, it's a pleasure each time. Fotade lite med mobilcam pga glömde vanlig ----------------->

Sedan sprang jag ca 1 mil med Teddy. Eller sprang och sprang, JOGGADE LITE LUGNT i söndagspromenadstakt, haha. Han är lite sur för att jag kicked his ass, men är man born with the talent så är man!

Efter bl a 2 gainomax energy bars (sjukt äckliga, inte ens chokladsmak är god- köp ej!) och en fruktansvärt onödig spanskalektion som bara gick ut på att aaaaaaaaaaallaaaaaaaaaaa i klassen skulle hinna läsa högt ur boken, blev det boxning. Jobbigt som vanligt, på det området är jag nog född talanglös. Men det känns som bra träning ändå.

Glömde iPoden vilket gjorde bussresan hem mycket tråkig (fanns inte ens metro ><) Väl hemma insåg jag att jag glömt nyckeln och fick därför klättra uppför balkongräcket istället. Därefter bestämde sig min mage för att ge mig döden och jag drömde om ett vitt piller som could take me away. Eller the pain då.

När jag vaknat till liv igen såg jag Desperate Housewives med lesbiska bildlärarinnan, haha, åt 3 mackor, yoghurt, mandel och russin. End of story. Borde pluggat men gjorde inte det. End of story igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag lyckas också altid att äta + titta på tv-serier istället för att plugga... hmm, i-landsproblem? :p