lördag 14 mars 2009

Ingen sörjer när du dör

Sitter hos Emma nu och lyssnar på Raymond & Maria medan Emma sminkar sig. Vi ska på något slags fest (alltså det låter så sjukt fult att säga något slags till ett ord som inte böjs med t, men man ska visst göra så) på Porsön. Jag är sjukt mätt, som vanligt hah men ja. Jag lär mig aldrig. Åt upp hela den enorma portionen stekta nudlar och kyckling på Waldorf, och sedan friterade bananer och glass. Måste börja lära mig, so not worth it.

Har sjukt skabbiga kläder, förutom min (Whyredkofta) för 1000 kr hah, och är ganska opepp på fest. Nu lyssnar jag för övrigt på min Raymond & Maria cover med egenskriven text haha. Åh sweet 16. Orkar inte skriva nåt mer nu. Hejdå.

1 kommentar:

Anonym sa...

men du, du måste fanimig skicka din egna låt! för visst var det den som låg ute på sockerdricka för evigheter sen?