söndag 29 mars 2009

Anger management


Jag vill ha långt hår! Jättemycket vill jag det. Emma tycker att jag ser ut som Edie Britt i den frisyren. Jag gillar Edie ändå. Edie och Bree. Och jag kommer aldrig bli Bree, jag är bara inte housewife-typen. Jag bakar inte, så är det bara. Dock är Edie alldeles för sexig för att vara jag hah, men hon är sjukt vältränad alltså. Imponerande. Åtminstone kanske vi är lika sura, syns ju på bilden om inte annat (notera även handposen).
Ikväll är inte en bra kväll och jag vill skrika och kasta saker i golvet. Men jag försöker andas istället. Jag borde läsa franska och rita en blomma. Jag gillar inte blommor, har aldrig förstått grejen med blommor.
Alltså om jag fick vara nån annan skulle det vara fett jävla bra.
Update:
Nu känner jag verkligen för att gnälla men nej, jag ska andas och be a woman and hold on to it forever, eller ja, for now i alla fall. Eller nä, eller jo, jag ska vara stark. Alltså skulle bara säga en grej om mitt hår, men nej. Jag ska låta bli. I can do it.
Godnatt.

2 kommentarer:

Ia sa...

Ibland är det dock bra att "släppa ut" känslorna. Inte bra att hålla allt inne, man blir knäpp då! HA en fin dag, Tove!

Madde sa...

Vara en kvinna och hålla det inne, lite Marge Simpsonsvarning på den! :) Anyway, jag tyckte du var snygg i det blonda håret!