söndag 29 mars 2009

LISTA

senaste boken du läste: the best little girl in the world
senaste meddelandet du fick: åh mitt korttidsminne är uselt, vad sa du att din blogg hette?:)
senaste meddelandet du skrev: haha. randomledigtnamn.blogspot.com
senaste gången du fick sms: 23:50:27
senaste låten du laddade ner: behind blue eyes med limp bizkit- hahaha
senaste filmen du laddade ner: le fabuleux destin d'amelie poulain,
senaste grej du laddade ner som inte var en låt eller film: grey's anatomy =serie, fast alltså tänk om antipiratbyrån läser det här nu!!!!!!!!!!!!!
senaste saken du googlade: hemligt
senaste idrottsaktivitet du utförde: body pump
senaste räkning du betalade: 2400 kr till Life. Jobbigt.
senaste brev du skickade: eeh minns inte. ska dock skriva brev till mitt fadderbarn, snart- jag lovar- jättesnart!
senaste skiva du köpte: eh, alltså msåte varit sjukt längesne. minns inte:/
senaste skiva du lyssnade på: alltså lyssnad epå en skiva jag fick efter en teaterföreställning. den var ganska dålig. skivan alltså.
senaste pryl du köpte: är en mascaraborste en pryl eller, känns inte som det
senaste flygresa: 8 mars
senaste bussresa: igår kväll 18:15
senaste tågresa: alltås minns inte. sjukt längesen. hem från arvika förra sommaren?
senaste tunnelbaneresa: från petter och fitore den 8 mars
senaste taxiresa: med emma och teddy från stuk för ngn månad sen
senaste båtresa: båt? åker inte båt
senaste cykeltur: någon gång när det var sommar ute
senaste parkhäng: eh, kanske när jag var typ 16 (eller kanske 19)
senaste maträtt du lagade: kyckling med keso solrosfrön avocado osv. men hjälpte till att hacka grönsaker till sushin idag!
senaste bröd du bakade: I do NOT bake
senaste frukt du åt: banan, känns som om jag borde sluta äta bananer>< åh känns som om jag brode sluta äta överhuvudtaget. hatar deeet.
senaste gången du blev dumpad: ehm
senaste grej som batterierna tog slut i: ipoen eller kameran
senaste grej som batterierna inte tog slut i men som du tog ut dem ur ändå: alltså mobilen när jag tappade den i toalettstolen. alltås hur lyckas man med nåt sånt??????? fattar inte????????

Inga kommentarer: