tisdag 4 mars 2008

dag 1

det här är alltså den första dagen av mitt nya liv, heh mittnya bloggliv då men nuförtiden verkar ju bloggen jämställas med föregående. tänkte att jag ska skriva med versaler i början av varje mening men skippade det. versaler är fula. well well, de kanske dyker upp här nån gång trots allt. ska ju börja mitt nya mogna (blogg)liv nu.

jag känner att jag ändå förtjänar ett litet poäng eller nåt pga hur otroligt effektiv jag ändå känner att jag har varit idag!

- var vaken hela natten och fixade med projektarbetet, somnade åtta på morgonen, gick upp halv tolv
- skrev klart cv! ska bara fota en bild imorgon
- skrev klart filmanalysen i engelskan!
- skrev klart loggboken till projektarbetet!
- fortsatte att fundera på projektarbetet
- ringt vc
- lämnat cv på coop
- övningskört lite grand

är det inte fantastiskt så säg? man ska ju glädja sig åt det lilla.
fick ett litet meltdown här ikväll men nu känner jag mest att min rygg gör ont pga för mycket stillasittande vid datorn. känner att en mer ergonomisk stol skulle sitta fint, eller hm kanske snarare en mer ergonomisk sittställning. eller kanske lite motion.

lovet har ju soms agt varit underbart och nu känns det grymt hårt att tvinga sig upp halv sju imorgon och gå till skolaaaan, nämen det löser sig. jag accepterar och jobbar på den positiva inställningen. herregud så mogen jag blivit över natten!

igår anlände äntligen 90sbilderna till mina mottagna filer. åh stockholm alltså. och 90talet, vilken nostalgi. kan man inte tolka det som lite moget när man nu småler och uppskattar sin barndom? definitvt en äkta fjortonåring skulle bara skämmas.
nej jag har verkligen blivit mogen nu alltså.






Inga kommentarer: