måndag 10 mars 2008

ny vecka

ok förra veckan var fucked, helgen var ännu mer fucked. kan inte bli värre nu...eller kanske, tycks ju alltid kunna bli värre, men men man ska se livet från den ljusa sidan osv. tänka positivt.

just nu är jag mest irriterad på att jag har sjukt ont i magen, tänkte sova för en halvtimme sen men blev inte så. åt mat och fick ont i magen istället. too bad alltså. missade halva filmen (ensamble c'est tout) pga trötthet men lyckas väl inte åtärda problemet på ett tag tycks det som. well är ju ledig imorgon så otroooooooligt skönt. mina föräldrar pratar om att min bror som går till skolan på friluftsdagen har ett samvete till skillnad från mig. hm jag funderar på hur mycket en friluftsdag har med samvete att göra.

är i desperat behov av ny musik. känner mig ocool som nöter gammalt, plus att det är tråkigt då. behöver lite fin deppmusik om mitt liv ska fortsätta som det gjort på senaste tiden. förhoppningsvis gör det inte det, men deppmusik är alltid bra, den har många dimensioner.

1 kommentar:

Anonym sa...

positiv attityd alltså!
hah. work on it.