tisdag 25 mars 2008

Je veux te voir

Haha åh jag känner verkligen att jag är en Emma-wannabe då och då haha, men Yelle är faktiskt fantastiska. Åh deras kläder!! Och musiken också, franska är verkligen snyggaste språket. Ska plugga lite mer tror jag. Det finns dock annat jag behöver plugga så otroligt mycket mer än franska just nu..psykologiarbetet!! Varför blir allting så tråkigt bara för att man måste skriva ner och lämna in? Och framförallt för alla fuckfuckfucking källhänvisningar! Försöker åtminstone trösta mig med att äntligeäntligeäntligen är projektarbetet i det närmsta klart! Bara rapporten kvar då men den förtränger jag, den går bra säger vi.

Dagen har varit lite détester la vie, men ingen idé att tjata om det I guess. Blev däremot leds på Andreas som inte gillade min mat. Hallå höjden av oförskämdhet! Det kommer han få höra resten av livet minsann.

Förutom Yelle och 80talskläderna är min senaste hype Björn Gustafsson! Haha jag vet att jag är efter men han är så otroligt söt har jag upptäckt! Sjukt duktig också. Crap att jag missade parlamentet idag..jaja går väl att ladda ner. Ska kolla om det finns uppe nu men lär väl ta ett tag..Nä what more to say, ingenting. Har sovit sjukt mycket de senaste dagarna men det lär ju vara välbehövt. Ska försöka att klara mig utan alkohol i en månad nu! Drack lite vin idag men fan sen alltså...måste spara pengar plus att det antagligen är mer hälsosamt. I'll work on it.

Bättre än så blev det inte

(Sista partyt på länge kanske, men obsa tröjan..going 80s now!)

(Okej Yelle, är en person, jag visste ju det egentligen! (pga sett videos t.o.m))

4 kommentarer:

Anonym sa...

i know you wanna be me! haha

men yelle = en person bara.

kommer verkligen inte över den där andreas...haha..man säger inte att maten är äcklig då man är bortbjuden! hahaha. snacka om etikettsbrott!

SHARP LIKE A PEN sa...

Hahaha åååh hates dina rättelser ändå haha! Men jaa eller hur du borde lära honom.

Anonym sa...

hahahahah ett av mina irriterande personlighetsdrag man får stå ut med. jag är den automatiska rättningsmaskinen.

SHARP LIKE A PEN sa...

hahaha dbt couldn't change that!!!