torsdag 20 mars 2008

skärtorsdag

såg klart dogville i skolan. alltså sista scenerna gör ju filmen, den skulle varit dålig ifall hon inte skjutit ner alla i slutet.

körlektionen gick sådär..alltså nu nu NU ska jag verkligen anstränga mig med det där nu nu..snart.

har suttit i några timmar och läst grundfakta om anorexia nervosa. det är verkligen sjukt hur mycket man kan fundera på en mening så att den säger exakt det man vill att den ska säga. ehum åh nej jag ska aldrig bli forskare, skulle aldrig palla att skriva rapporter alltså! källhänvisnignar är döööden.

såg nyss två avsnitt av skins, alltså på två dagar har jag sett sex avsnitt= alla som finns ute! hur coolt är inte det? jag tar igen mitt förlorade liv med stormsteg! försöker nu att inte ha ångest för att jag inte pluggar men liksom ååh fucking rapporter. jag tycker verkligen att allt jag läser är intressant och jag gillar att...tänka på det, men inte skriva ner det. det blir aldrig lika bra som inuti ens huvud.

i alla fall, sex skinsavsnitt! laddade nyss ner första säsongen av the wire som ju är så hypad, alltså verkligen loves vårat nya snabbare internet och min nya snabbare dator.

åh vad jag är törstig, orkar inte riktigt gå och hämta vatten....har tänkt flera dagar att jag ska klippa naglarna och ta bort mitt avskavna nagellack också men det blir aldrig av...precis som hm det mesta annat kanske

3 kommentarer:

Anonym sa...

omg, ny dator? grattis!

SHARP LIKE A PEN sa...

aaa fast inte så ny. lite nyare bara

Anonym sa...

angående dogville: det är ju den bästa filmen någonsin! helt fantastiskt, och slutet gör den bara extra bra. den är så psykologisk och man kommer på sig själv med att tycka att allt är självklart och sedan BOOM så inser man att hon är på botten och man har ingen aning om hur det blev så och var hon skulle ha sagt stopp. love it.